pollen my lovely friendoo

Eftersom vi är inne i en viloperiod så har vi inga träningar i konståkningen. Har gått 10 dagar sedan jag var på isen. Men i måndags så fick jag myror i benen och gav mig ut på en liten sprintur. Eller ja, liten och liten. Hade inte riktigt planerat hur långt jag skulle springa men det blev hela 7.5 km. Det är långt för att vara jag. Brukar ha en gyllene gräns på 5 km. Fast jag hade lite problem med all pollen i skogen. Fick sota för mitt lilla besök i skogen hela kvällen sen. 
 
Jag HATAR pollen! Just nu så går jag på ganska stark medicin så jag blir så galet trött. Jag har seriöst somnat direkt efter skolan varje dag denna veckan. Är helt slut och orkar ingenting. Som i måndags. Då sov jag 2 timmar efter skolan, sprang i rankås och sen så sov jag lite över en timme till. Jag som alltid brukar ha svårt för att sova liksom. Men aja. Hoppas det blir bättre snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0