Överraskningsfest för mig och Ellen

Asså ord kan inte förklara hur otroligt tacksam jag är för att Hanna och Sarah fixade denna festen för mig och Ellen. Hade så jävla roligt!!! Dom hade hyrt hotellet Snickarn och bjudit in massa folk. När jag och Ellen kom så stod alla och sjöng och skrek. Hanna och Sarah hade stora ballonger och stämningen var helt underbar. Fick och gav sjukt många kramar. Kvällen bestod av festande med mina fina vänner, från både Tibro, Skövde och Vänersborg. Fick några riktigt fina paket också som jag ska spara för alltid typ. Efter själva festen så drog jag och vänersborgarna + några andra hem till mig. Där hade vi en liten efterfest och sen spelade vi spel. Sällskapsspel är riktigt underskattat. Men åh vilken grym kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0