Torsdag

 

Slutade skolan 10.50 idag, sjukt gött! Dock kom jag inte därifrån förrän typ 12:20. Olivias och mina luncher brukar bli ganska långa. Tränade mellan 15-17 + att jag tog hand om skridskoskolan efter också. Sen så gick jag till torget för att hämta min cykel. Nu har jag precis gjort lax och ska käka lite. Mumma! 

Hittade lite ny musik idag också. Det uppskattas! Är inne i en fas där jag tycker att det är sjukt kul att sjunga så högt (och mycket) att jag nästan tappar rösten innan jag ska sova. Det är en stor fördel med att bo själv, ingen bryr sig om hur mycket jag sjunger/skriker. Wiho! Men jag har varit väldigt tyst ett tag så det är gött att jag har börjat öppna käften lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0