Min helg

I fredags åkte jag hem till min familj. Riktigt skönt faktiskt, även om det bara handlade om en kväll. När jag kom hem så var Amanda och hennes mamma där. Så sjukt längesen vi träffades! Vi pratade massor och bestämde att vi måste ta och ses oftare. Den människan är en av de skönaste jag känner. Efter det så åt jag sallad och kollade på en sjukt bra film med mammi och pappi. 
 
Nästa morgon så kom Felicia och Malin på besök. Vi fikade och snackade massor. Drack goaste chokladen ever (bilden). Träffar ju inte henne så ofta så det var kul att prata ikapp. Sen övningskörde jag igår också. Jag åkte bussen tillbaka till Tibro. Det tog sjukt lång tid och min ipad var död så jag kunde inte kolla på film. Men aja.
 
Sen så har jag bara sovit 4 timmar inatt. För mina grannar hade fest och jag hörde allt de sa, all musik och alla jävla skrik som om det vore i min längehet. Ringde och klagade till hyresvärden men han sa att det inte var något han kunde göra. Så jag skulle ringa polisen om jag ville göra något. Men det kunde jag ju inte göra så det var bara att ligga där i sängen och stirra upp i taket. Sen så skulle jag ju upp för att träna 06:25 idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0