Linköping

Just nu så befinner jag mig i Linköping. Ligger i den halvsköna hotellsängen och ska snart sova. De senaste dagarna har varit riktigt bra faktiskt. Har tränat galet bra och haft sån energi på isen. Har fått tillbaka prov i skolan som jag presterat riktigt jävla bra på. Längesedan jag var så stolt över mig själv faktiskt. Sen så har jag pratat mycket med mina fina vänner och blivit kär i min IPad.
 
 
Idag var jag i skolan mellan 11:45-13:55. Snacka om skön skoldag. Sen så tränade jag en riktigt bra träning innan jag åkte hit till Linköping. Har ätit på hotellet med några sköna brudar från klubben samtidigt som vi tittade på EM. 
 
Nu ska jag tagga inför korta imorgon och åka som aldrig förr. Har fått lite extra inspiration nu efter EM och ska verkligen ge allt. Hörs imorgon efter att jag har åkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0