Långa

Långa gick inte så bra kan man säga. Eller det gick inte helt åt skogen men känslan jag hade var inte bra. Jag tänkte galet och glömde typ av mitt program. Vilket jag aldrig gjort förut. Byte plats på lite saker och tog bort all min bra koreografi. Sen så gjorde jag 3 fett dåliga landningar som gav massa minus. Så ah gjorde ingen superstor miss men det kändes dåligt i hela kroppen. Men jag fick typ samma poäng som jag har fått de sista tävlingarna så det jag gjorde måste varit jävligt bra. Slutade på en 11:e plats med 89.57 poäng. 
 
Efter att min startgrupp hade åkt klart så åkte vi hem direkt. Stannade och åt med Vilma, Stina & Malva på ett mysigt ställe. Vi köpte även med oss glass till bilresan. Jag åkte raka vägen till smuleberg där det var träning inför Isrevyn. Så jag har alltså hunnit med träning mellan 18:20- 21:20 idag också. Nu ska jag lägga mig och samla krafter inför ännu en skolvecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0