-

 
 
 
Har fortsatt att leva lite mer spontant och jag måste säga att det är underbart. Har gjort någon oplanerat varje dag och jag känner att jag får helt ny energi. Igår bestämde jag mig t.ex. för att åka till Vänersborg och överraska min älskade morfar på födelsedagen. Min träning blev ändrad så jag slutade mycket tidigare än vanligt. Då insåg jag att jag skulle hinna till Vänersborg. Spendarade ca 5 minuter i lägenheten där jag bara slängde ner smink, tandborste och nya underkläder. Sen tog jag min fina bil och körde i solnedgången med musiken på högsta volym. Sa inget om att jag skulle komma så när jag klampade in på restaurangen så blev dom ganska överraksade. Älskar sånt! Åt god mat och snackade med mina fina. Sen agerade jag taxi åt min bror. Kvällen slutade i soffan med mammi och pappi. Så mysigt att bli lite ompysslad och bara va med familjen. Saknar verkligen det! 
 
Åkte tillbaka till Tibro tidigt imorses för att hinna till skolan. Åh vad jag älskar att jag har körkort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0