Vilken dag!

HAHA kolla wasabin som Vilmas pappa tänkte äta upp. Det är en stor tallrik asså. 
Har haft en riktigt grym dag! Började dagen med den bästa hotellfrukosten på hela året. Sen så tävlade jag och det gick helt ok. Inte riktigt helt 100 men jag ligger 6:a med ett präng från 2:a platsen. Taggar som fasen för imorgon. Efter att jag hade tävlat så åkte vi in till Stockholm. Var med pappa och köpte kaffe och sen så stack jag och letade efter min efterlängtade Brandy. Fick med mig världens skönaste tröja och en fin kjol. Kärlek till den affären asså. Sen var vi en sväng inne i gallerian innan vi åt mat på Bamboo tillsammans med alla andra. Har skrattat så mycket att jag ont i magen. De andra inne i restaurangen kollade snett på oss för att vi skrattade så. Kungar hela bunten! Lyckad dag kan man säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0