Tävling på g

Min fina klänning i korta och grymme glassen! 
Imorgon ska jag tävla min 3:e elitserietävling för i år. Nu så ska jag åka till Örebro. Träningen idag gick super och jag är taggad till tusen. Sista träningen innan tävling känns så speciell på något vis. Tränar alltid i en av mina tävlingsklänningar då och det är alltid roligt. 
 
Annars idag så var jag i skolan och hade det helt ok. Gjorde ett prov som jag hade missat när jag var sjuk. Och jag måste säga att jag är riktigt jävla nöjd med det. Gick därifrån och kände "detta gick ju riktigt bra". Nu får jag bara vänta och se om det verkligen gick så bra som det kändes. Såg på en riktigt romantisk film i svenskan som var mysig också. 
 
Nu sitter jag i sängen och ska försvinna in i min bok innan jag ska sova och ladda inför tävlingen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0