blööööö

Tre frågor om förhållanden.

Är du singel ? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nja kanske inte precis kärlek. Man kan ju bli intresserad vid första ögonkastet. Men kärlek för mig är större än bara första intrycket. 
Är du kär just nu? Tyvärr.

 

Sju frågor om dig själv.

Namn? Olivia
När fyller du år? 17 Mars.
Några piercingar? Öronen.
Vad har du på dig just nu? Svarta jeans och en tröja. 
Vad är du bra på? Hatar sånna frågor. 
Vem älskar du mest på denna jorden? Mina vänner och min familj. 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? nr 2

 

3 frågor om dina vänner.

Vem vet allt om dig? Ingen vet precis allt om mig. Hade varit lite läskigt om någon visste precis allt. Typ vad jag åt till frukost den 3:e januari för 5 år sedan. Men Emelie vet mycket och lite till. 
Vem är den roligaste av dina vänner? Olika stunder faktiskt. Har kul med alla. Men när jag är med Emelie eller Felicia och vi får en skrattattack går det fasen inte att sluta. 
Vem är snyggast av dina vänner? Alla mina vänner är snygga! 

 

7 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Tränat och ätit. 
Vad ska du göra nu? Göra mig iordning inför skolan.
Har du gjort något dåligt idag? Ah några småsaker på träningen. 
Vad har du ätit idag? Frulle.
Har du duschat idag? Siiiii
Är du trött nu? Nej inte alls!
Vad händer idag? Skola, träning, plugg, äta & sova.

 

Annat.
Hur mår du just nu? Helt ok.
Är du hungrig nu? Nix.
Vad är klockan nu just nu? 10.35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och Facebook.

 

Kärlek.
Är du kär just nu? Nix.
Har du kysst någon idag? Nej !
Är du romantisk? Jag kan ha mina stunder. 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? Mamma sov här lör-sön.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? runt 25 tror jag
Hur ska din tjejen/killen vara? Det viktigaste: Rolig, omtänksam, positiv och förståede. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0