Be happy like Anders Bagge

Idag har jag haft en såndär dag där allt bara är äckligt underbart. Sov så galet bra inatt och vaknade på sjukt bra humör trotts att jag hade glömt att ställa klockan och vaknade 10 minuter innan skolan började. Sen så var hela förmiddagen galet awesome. Vi fick ganska god mat i skolan. Så hade vi en inställd lektion och lektionen innan det varade i typ 3 minuter då vi bara skulle sudda i våra matteböcker och lämna in dom. Så jag slutade 2 istället för 4. Sen så har jag fått gjort 2 av 3 läxor och den 3:e är ganska rolig att göra så den ska jag göra klart nu. Och som grädden på moset så ska jag på Catching Fire om en stund med Sarah, Ellen och Hanna. Fett bra dag! Raka motsatsen till igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0