Min helg

I helgen var jag ju hemma som sagt. Jag kollade på hockey med pappi och filip på fredagen. På lördagen åkte jag och mamma till Götet. Vi handlade nya skridskor till mig, lite grejer till lägenheten, gick lite på stan och åt god mat. På kvällen så såg vi på tjejfilm och bara myste. På söndagen så sov jag ut och sen tig vi det bara lugnt. På efftermiddagen så köpte jag nya springskor och sen så åt vi på strandgatan med mormor och morfar. Sen åkte jag hem och packade alla mina saker. Mormor och morfar körde hem mig till Tibro på kvällen sen. En riktigt chill helg helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

WIIIIIII uppdatering :D :D :D

2013-05-06 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0