klar

Nu är jag hemma igen efter en tid på sjukhuset. Igår blev nersövd och sedan började operationen. Den skulle ta ca en timme men för min del så tog den 3. Sedan hade jag svårt att vakna upp ur narkosen så det tog yttligare en stund. När jag väl vaknade mådde jag piss. Hade ingen balans alls och mådde jätte illa. Så jag sov bort hela dagen. Haha sov 22 av 24 timmar det dygnet. Sen fick jag ha kvar droppet eftersom jag mådde för illa för att äta. Men imorses så mådde jag mycket bättre. Fick byta bort min stora turban mot ett pannband och fick ta bort droppet. Nu är jag hemma och mår sådär. Har ont i örat och är lite yr. Eftersom de skar upp bakom örat så har jag lite ont i stygnen och under. Men det ska nog bli bättre snart. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0