fellan

Finaste Felicia!
Idag så gjorde jag mitt sista ispass på 7 veckor. Har nog aldrig varit borta så länge från isen tror jag. Men operationen ska ju bli ganska skön att ha gjort sen. Så jag var i Skara och tränade innan skolan började. Sen så var det en vanlig skoldag. Efter skolan åkte jag hem lite innan jag drog till ishallen för 2 timmars fysträning. Vi hade spänst, styrka, löpning och stretching på slutet. Var ganska död efter springturen (tror det var 5.4 km). Min pollen gjorde sig påmind och min näsa beslutade sig för att inte fungera och halsen för att klia. Men jag lever och nu ska jag diska och plocka bort lite kläder innan jag lägger mig. The fabulous life of having your own apartment. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0