surprice

Igår hade jag en helt galen kväll! Allt var så lyckat och perfekt. Jag, Maria och Stina fixade en överraskningsfest för Olivia som fyllde 17 i onsdags. Hon trodde att vi bara skulle ha en tjejkväll och blev livrädd när folk hoppade fram bakom väggen (har film på det, mohaha). Det kom mer folk lite senare och det blev en sen kväll/natt, jag sov helt ärligt inte så mycket. Sedan så gick jag upp och tränade idag vilket gick riktigt bra faktsikt.
Jag fick dock bara bra bilder från den första delen av kvällen, resten var riktigt suddiga och dåliga. Men några bilder från när vi fixade allt och väntade på födelsedagsbarnet. Tummen upp för kvällen och folket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0