Riktiga julafton

Detta var andra halvan av min 24:e december. Lite go frukt innan vi satte oss på bussen mot flygplatsen. På bussen så sov jag mest på pappas axel. Flyget var en timma sent så det var lite segt. Men annars så gick flygningen ganska snabbt. Jag köpte ju massa böcker nere i Dubai, så jag började på en på planet. Jag satt seriöst och läste hela flygresan. Jag gjorde paus för mat en gång bara. Hann precis läsa ut boken innan det var dags att landa. 480 sidor på ca 6 timmar är ganska bra jobbat. Blev helt fast! När vi landade i Götet så var klockan mycket och vi satte oss i bilen för att åka till Vänersborg. La mig i sängen runt 3 så man kan säga att julaftonskvällen var ganska tråkig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0