"Julafton"

Eftersom att vi var i Dubai halva julafton, och på planet hem till kalla Sverige den andra halvan så firade vi den 25:e. Vi kom hem från Dubai 3 på natten på julafton och då la vi oss direkt. Den 25:e så åkte vi ut till kusten för att fira med mormor och morfar. Vi åt julbord, pratade, öppnade paket och bara hade det allmänt cozy. Jag fick galet fina julklappar. Sen så måste jag säga att jag gav bort 10-poägare iår. Så klockrena och fina. Vi sov där och påvägen hem så åkte vi förbi mellandagsrean på överby. Det var galet mycket folk. Värsta jag set typ. Men jag hittade några fina saker till riktigt bra pris. 

Kommentarer
Postat av: anonym

DU MÅSTE JU VISA VAD DU FICK I JULKLAPP HALLÅ ELLE?????????? :PPPPPPPP<33333333333333

2013-12-30 @ 01:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0