IDOOOOOOOL

Sitter framför idol och käkar. Final ikväll ju!
Min favvis från första början var ju Eric men tyvärr åkt han ut. Så nu håller jag tummarna för Elin. Men min magkänsla säger att det är Kevin som kommer vinna. Jag har inget emot honom egentligen. Tycker att han är fett cool som vågar satsa på både sporten och musiken. Han ska ha stor respekt för det. Men jag tror att det är många som stör sig på att han kanske inte vill bli en stor världsartist som de andra vill. Men jag tycker att han är ganska awesome som person för att han verkligen ger allt för det han drömmer om. Sen så tycker jag inte att han sjunger så bra och vill inte att han ska vinna. Hade velat se Eric och Elin i final. Kevin är ok, de andra är OK!!! Men det är en annan sak. 
 
 
Heja heja nu Elin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0