Första advent

Åkte hem till Vänersborg igår eftersom att det är tävling i Tibro och då kan inte vi träna som vanligt. Så i fredags så sov jag hos Melle. Vi låg och pratade långt efter midnatt. Sen så åkte jag hem från henne ganska tidigt på lördagen för att plugga lite matte. På kvällen sen så åkte familjen på kalas hos Linnéa. Det var riktigt trevligt. Idag så har vi ätit mysfrulle och nu sitter jag och pluggar lite fysik och svenska. Har fysikprov på onsdag och svenskaprov på fredag så jag pluggar lite på båda. De andra dagarna så går jag ju i skolan och sen tränar. Så när jag kommer hem på kvällen sen så är jag helt slut och då blir det inte lika effektiv plugning. Så jag får passa på nu på förmiddagen. Om en liten stund så ska jag nog en kort sväng in till Överby för att köpa en julklapp. Sen så bär det av till Tibro igen för lite träning. 
Hoppas ni får en trevlig 1:a december. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0