.

Nu är jag hemma i Sverige och allt är kanoners. Firade jul ute på kusten igår och sov där. Idag har jag hunnit med en liten sväng på mellandagsrean och sen myst med mammi och pappi. Jag hade lovat mig själv att inte köpa något på rean. Eftersom att jag behövde spara lite pengar. Men jag hittade en väska som jag har tittat på hur länge som helst och den var 50 % på. Sen hittade jag två fina toppar för 100:- st som även de fick följa med hem. Nu ska jag lägga mig för klockan ringer tidigt imorgon. Jag ska tillbaka till Tibro för några dagars läger. Ska bli så kul att gå på isen igen.
 
Sen så ska jag uppdatera lite om resan till Dubai, jul, shopping osv. Nu när jag får lite mer tid mellan träningspassen på lägret. Så jag lovar att uppdateringen kommer vara på topp framöver.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0