2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har gjort galet mycket nya saker iår. Bla tävlat internationellt, börjat övningsköra, shoppat mer än någonsin, opererat örat, kunnat bada utan  min fula plopp (kunde dock göra det när jag var fem också, men inte samma sak.)
 
Hur har ditt 2013 varit? Som en bergodalbana skulle jag vilja säga. Vissa stunder har jag varit så lycklig och glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sen var var jag lite depp ett tag, och så höll det på sådär. Men överlag så har det varot ett riktigt bra år och jag har fått uppleva så fruktansvärt mycket.
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Man vet ju aldrig sånt. Insåg iår att vad som heslt kan hända vem som helst när man miste anar det. Men jag får en känsla av att det kommer bli ett riktigt bra år med tävlingar, JAG FYLLER 18!!!, körkort, isrevyn, sommarlovet, förhoppningsvis USA, sen går jag lixom i 3:an till hösten. 
 
Blev du kär i år? Si
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? De datumen när jag åkte utomlands. Hade riktigt underbara resor detta året. Två stycken som var helt kanon var när jag åkte till London med Emelie & då jag åkte till USA. Sen så var midsommar ganska awesome också.
 
 Vad är din största framgång 2013? Konståkningen och att jag blivit lite mer säker vem jag är som person. 
 
Bästa köpet? Alla mina köp är bra typ ;) Nej men min kära telefon eller mina skridskor. Dock har mina päron betalat båda. 
 
Vad spenderade du mest pengar på? All shopping i USA & Dubai
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja det är klart. Massor av saker. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Kids - MGMT, The big bang - Rock Mafia, Wake me up - Avicii, A little party never killed nobody - Fergie, Keep your head up- Ben Howard, Counting stars- OneRepublic.
 
Vem har du umgåts med mest? Alla i konståkningen, mina amigos i Tibro och Melle. Familjen också klart. 
 
Bästa minnet från 2013? Alla resor helt klart! Älskar att resa. Detta året så var det Luxemburg på tävling, Tyskland med klassen, London med bästis, Usa på läger, Dubai med familjen. Grymma resor! Iår så var alla mina resor VÄLDIGT olika. Men herre vad roligt jag har haft det. 
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Si.
 
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på tiden mer.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Deppat över saker, stora som små. Dock har det bara varit små perioder. 
 
Favoritprogram på tv? Gillar inte denna frågan! Men kanske x-facotor Usa + UK. Alla serier är ju fett bra också. Jag passar på den frågan. 
 
Största musikaliska upptäckten? Ben Howard, John Mayer och Nina Desbitt.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Kollade lite på en tävling i Tibro och var med min fina mamma. Mina amigas var hos mig också.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, jag kunde ju t.ex blivit miljonär? 
 
Vem saknade du? Min familj och Melle. Iår blev det jobbigare att bo ensam. Då är det jobbigt att bo så långt bort från sin bästis och familj. 
 
De bästa nya människorna du träffade? Träffade inte överdirevet många nya människor. Men upptäckte några andra guldklimpar som jag inte umgåtts så mycket med, men insett hur awesome de faktiskt är. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014: VÅGA, ta risker, sluta tänk så jävla mycket, var spontan, gör saker i tid, lägg dig i tid, var snäll och lägg energin på det som är viktigast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0