BRA!

 
Ebba%20Carlberg%20-%20Begging
Matilda%20Melin%20-%20The%20Way%20I%20Am

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!
Jättefin blogg! Jag har bara en fråga till dig som jag hoppas att du kan svara på? :)
Jag åker också konståkning och har övat på dubbelhoppen i ca 1 år. Jag kan dubbelsalcow o toelop (de krånglar bara lite nu..) men nu till frågan jag hoppar enkel ögel Filip o Lutz jättrhögt o bra men när jag ska hoppa dubbel kommer jag inte runt! Det är en kvart kvar.. Jag låser mig ibland och kan knappt hoppa upp.. Men även

2013-08-21 @ 18:17:21
Postat av: Julia

Forts; om jag lyckas få ett bra upplopp kommer jag ändå inte runt.. Snälla har du något tips? Jag är runt 2 varv på marken. Jag är vänsterhoppare och jag undrar också om i hoppet (flip Lutz ögel) om du drar in vänsterarmen direkt vid upploppet eller om du "drar bak" den?? Snälla har du några tips för att komma runt i dubbelhoppen? Sista frågan; i toelop (både dubbel o enkel) när man sätter foten o taggen, sätter du den foten rakt bakom den du står på eller "innanför/ åt höger om du är vänsterhoppare/ så att fötterna blir nästan korsade? Gillar verkligen din blogg så hoppas du kan svara på mina frågor?? :)

2013-08-21 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0