10 saker du kanske inte visste om mig

När jag var liten målade jag min naveln med guldpenna för jag tyckte att det såg så vackert ut. Ja jag var en konstig unge!
 
☾ En av mina högsta drömmar var att få dyka och kolla på korallrev i Australien. Men nu kommer jag aldrig få dyka med tuber pga mitt öra så den drömmen kan jag ju bara glömma. 
 
☾ Jag kan inte gå en hel dag utan att sjunga
 
☾ Jag har fått någon konstig idé om att jag faktiskt sover sämre när det är fullmåne. Varning för varulv.
 
☾ Klarar inte av att tända ljus med tändstickor. Råkade tappa en när jag var mindre så att duken började brinna. Så nu är jag livrädd och försöker hitta på en ursäkt när någon ber mig tända ljusen.
 
☾ Jag brukar drömma samma dröm flera dagar i rad. Att den bara fortsätter liksom. 
 
☾ Om jag inte skulle heta Olivia så skulle jag heta Gabriella eller Francisca. 
 
☾ Jag älskar att kolla runt på hus och lägenheter på internet. Sitter och drömmer mig bort. Ibland kan jag tom ta ett hus/ lägenhet och börja inreda det/den i huvudet. Bestämma "tema", tapeter, stil osv. 
 
☾ Jag funderar seriöst på att klippa av mitt hår till axlarna
 
☾ Jag önskar att jag kunde ha en tam panda i min lägenhet. Skulle vara sååååå cozy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0