Melle Superman

3 härliga bilder från helgen med melle. Vi var inne i skövde och shoppade lite. Jag köpte två underbara muggar som ni kommer få se snart. Sedan så åt vi mat och lyssnade/såg  på världens konstigaste modeshow. Sedan åkte vi hem till mig och tog det lungt. Vi kollade på engelska x-factor och åt tacos. På söndagen smet jag upp utan att väcka henne och åkte och tränade i 2 och en halv timme. Så väckte jag henne när jag kom tillbaka. Då gjorde vi frukost och pratade. Vi hann även med att göra pannkakor och inse att det är mindre än 180 dagar tills vi åker till London ihop, yeah man! 

Kommentarer
Postat av: emelie.

Att du alltid ska ta kort på mig när jag sover... Haha, älskar dig<3

2012-10-11 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0