Skolavslutningen

Några bilder från skolavslutningen. ( felicia står för den sista).Skolavslutningsdagen var awesome! Vi övade på våra låtar i parken, lyssnade på när andra övade, käkade morötter osv. Sedan fick jag skjuts av bästa morfar hem och där var det fika och mys. Sedan gjorde jag mig klar för kvällen och vi for till parken för min sista skolavslutning under grundskolan. Jag och August öppnade hela avslutningen med att sjunga och spela låten "Kids"och sedan rullade avslutningen på. Klassen sjöng "Vart jag min i världen vänder" och när allt var klart fick vi våra betyg och drog oss mot skolan och avslutningsmiddagen i festsalen. Det var fett mys! Lite tårar när alla skulle gå hem var det också. Bra dag helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: LINN

sv: tack fina olivia!

2012-06-27 @ 14:04:33
URL: http://enlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0