Sleeping Beauty

Nu har jag vaknat och ska snart bege mig mot ishallen för dagens första träning. Som ni ser så ligger Melle fortfarande och sover och hon kommer antagligen inte vakna förän jag är tillbaka. Igår så hade vi en mysdag. Först så gjorde jag god frukost till oss båda och väckte henne. Sedan så åkte jag och tränade. När jag kom hem så lagade vi lunch och kollade klart på filmen som jag typ somnade under. Vi diskade och sedan tog vi bussen till skövde och tittade i lite affärer. Sedan så har vi hunit med att vara hos min sömmerska, gått på bio och gått igenom tibro i pyjamas. Lyckad dag! 

Kommentarer
Postat av: Nicolina Gustavsson

Gud vilket mysigt sovrum!!
Vart har du köpt den fina sänggaveln?
kram

2012-08-20 @ 13:09:29
URL: http://nnicolinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0