senaste

Är tilbaka i tibro och har det super. Skönt att vara tillbaka. Denna veckan har sett ut såhär: 
 
Måndag: Hos läkaren och tog bort stygnen och grejade i örat. Det sistnämda var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Har aldrig känt som smärta någon gång innan. Men efter det så fick jag skjuts till lägenheten och jag fick äntligen träffa Sebbe. Vi gjorde mat och ett ganska misslyckat försök till frukt med choklad. Jag hade choklad över hela benen och armarna. Mysigt värre dock!
Tisdag: Träffade alla fina i skolan och gick och kollade på fotboll. 
Onsdag: Var i skolan och sen hade vi plätttävling. Oliviorna vann! 
Torsdag: Hade matteprov och på kvällen var jag, Olivia, Sebbe och Anton på bio. Vi kollade Evil Dead och jag säger bara fy vad äcklig den var! Men gå på en skräckis på bio är med på min bucket list så vad gör man inte.
Fredag: Stannade kvar i skolan och jobbade med inventor. Sen pluggade jag Kemi eftersom vi har ett stort kursprov på måndag. Var ute på en promenad i 90 minuter. Sen tog jag det lugnt och nu på kvällen så har jag tagait en timmas promenad med fina Olläh. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0