Linköping

Två bilder från två fina åk. Var och tävlade i Linköping så vi åkte fredag och kom hem för typ 3 timmar sedan. Jag är riktigt nöjd med mina åk. I korta så fick jag äntligen fullt för min 2A och låg på en 13 plats av 35 tävlande. Vi åkte en liten sväng till stan på lördagen efter seniorerna och på kvällen åt vi middag med an annan familj. Jag kollade även på en galet störd och rolig film med madde på kvällen. Har nog aldrig skrattat så mycket till en film förut. På söndagen så tävlade jag låga och det gick också bra. Axeln var dock inte så bra men det andra är jag nöjd med. Jag slog pers med någon poäng och slutade på en 11 plats totalt. Det var en annourlunda tävling eftersom alla elitserie-juniorerna var på samma tävling. Nu ska jag sova så jag orkar upp till morgonträningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0