Invigning

 Har haft en riktigt rolig dag. Gick upp ganska tidigt och gjorde mig iordning. Sedan så åt jag lite innan vi åkte in till arenan. Jag var där en stund innan det började för att kunna värma upp ordentligt. När allt folk började att strömma in så blev jag lite nervös men det gick över sen. Jag fick värma upp under ena långsidan eftersom det var folk på alla andra ställen. Alla var så galet trevliga och några spelare som skulle spela matchen efter invigningen kom fram och sa lycka till. Jag åkte mitt långprogram och det var massor med folk som klappade i takt, riktigt häftig känsla. Sedan så var det mörkt också men det gick bra. Efter att jag hade åkt så stannade jag kvar och kollade på matchen med melle innan jag åkte tillbaka till tibro för träning. 
 
Här finns ett litet klipp från invigningen, jag är med en liten bit. HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0