Trubbel i paradiset

Hej på er folks. Jopp jag lever! Jag har haft en tuff vecka med mycket att göra. Har varit i skolan, tränat och gjort läxor. Sedan har jag dragit på mig världens förkyldning och smart som jag är så har jag tagit medicin som jag upptäckte att jag var allergisk mot, bra jobbat olivia! Så nu är jag typ sjuk pga av det. Idag har jag iaf tränat och gjort läxan jag har tills imorgon. Så nu vid nio så tänkte jag att jag kunde sätta mig och kolla lite på trubbel i paradiset som går på 6:an. Imorgon är det fredag och jag ska åka hem över helgen. Ska åka mina program för domare på söndag i vänersborg så jag tar helgen hemma. Tänkte att jag svarar på frågestunden på lördag eller söndag så ni har fortfarande chansen att fråga på. hat gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0