Ledig

Idag är jag ledig från all träning så att kroppen får vila lite. Så jag sov ut ORDENTLIGT! brukar alltid vakna tidigt men idag sov jag till 12! Man blir verkligen trött på veckorna så det var skönt att sova lite extra. Igår så var jag i skolan och sedan så tränade jag. Träningen gick super så det var ett bra avslut på den träningesveckan. Idag så har jag gjort klart några läxor och ska hoppa in i duschen nu. Sedan kommer Sarah och vi ska gå ut och äta. Sedan ska vi ha en mysig tjejkväll här hos mig. Min kamera är typ halvsönder så bilderna blir riktigt kassa men jag ska få den andra kameran snart så då kan ni få lite mer bilder. Tjao!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååååh du är så fin! Vart är det du har flyttat? Riktigt riktigt längesen man såg dig! :(:( <3

2012-09-01 @ 17:45:41
URL: http://linaasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0