Andersson

I fredags så tränade jag klockan 6:30 (!!!) på morgonen så när jag slutade så kom mamma och hämtade mig direkt. Vi åkte in till skövde någon timme och sedan så åkte vi till Vargön. Jag var typ sjuk så jag somade i soffan nästan direkt. På lördag morgon så vaknade jag tidigt och var fortfarande krasslig. Men jag for iaf till Melle och tog det lungt. Vi såg på Hunger Games i hennes nya fina rum och pratade om allt. Bästa cheyen! Sedan så hänkade jag med henne på Andersson-festen. Galet skoj och jag önskar att jag kunde stanna längre. Nu ska jag gör mig iordning och sedan dra mig till ishallen i Vänersborg. Alla västgöta tjejerna ska åka sina program för domare så att de kan säga vad de tycker osv. Ska bli skojsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0