TAGGA!

Har haft kanon dagar!
Har lämnat in datorn så jag har inte tillgång till bloggen hela tiden därav den usla uppdateringen.
Men jag har iaf gjort klart det sista i skolan.
De senaste dagarna har jag:
Gått promanad i klackar med Melle, Badat i "poolen" med fint folk, haft kvällsbesök av Melle, köpt det sista inför CHICAGO(!!!), tränat, varit på aquablå med fint folk, haft sångavslutning, sett på grymma filmer, haft volleyboll mot lärarna, rivit sönder massa skolböcker (vi fick det), ätit sista skollunchen i våran matsal, haft sista riktiga lektionen   och jag har även börjat tagga sommarlov.
Imorgon ska hela klassen till Liseberg och ha det BÄST! Jag ska åka allt och dra med mig de som är lite fega. Mohah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0