hallå folket!

Ville bara säga att jag antagligen inte kommer att vara så aktiv just nu. Vi har slutspurt i skolan innan slutbetygen och jag vill verkligen göra så bra ifrån mig som bara möjligt. Sedan så händer det bara massa roliga saker och jag ska försöka att ta vara på den sista tiden i grundskolan. Vi ska ha någon slags turnering mot lärarna, åka till älvhögsborg, cykelutflykt (?), Liseberg, bad m.m. Bara massa chill. Men i morgon så ska vi ha redovisning för föräldrarna och visa vad vi lärt oss osv. Och alla föräldrar och barn ska titta på en film som jag har klippt ihop om våran europaresa. Ingen har sett den så jag är lite nervös vad alla ska tycka.
--------------------------------------------------------------------------------
Men nu ska jag plugga på, bara två jobbiga dagar kvar. Det klarar du Olivia!

Kommentarer
Postat av: Melle

du vet väll att vi ska lämna in datorerna på tisdag...?<3

2012-06-03 @ 18:35:35
URL: http://vashappeninsuperman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0