förlåt!

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket men jag är helt slut i både huvudet och kroppen. jag går upp halv 7 varje morgon och åker till ishallen klockan 7. Jag tränar mellan 8:00- 10:30 och sedan så har jag balett direkt efter. Så jag tränar 4 timmar på morgonen sedan så åker jag hem till huset och äter. Tar det lite lungt (sover på soffan eller gör något på stan). Idag så var vi och gjorde manikyr. Iaf efter det så åker jag tillbaka till ishallen och tränar mellan 15:00-16:30 och efter det har jag fys direkt. Så när jag kommer hem på kvällarna så är jag helt slut. Ibland så gör vi saker som t.ex. åker och shoppar vilket är awesome. Men ändå ni fattar att jag har all rätt att vara död på kvällarna. Men jag lovar att lägga upp bilder allt eftersom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0