Tisdag

Imorgon börjar de flesta i min hemstad gymnasiet. Lycka till på er! Själv har man gjort 3:e dagen. Jag har haft specialidrott, matte, historia, svenska och musik. Musiken var så jädra kul!!! Läraren var toppen och jag tror att de timmarna kommer att vara de bästa på hela veckan. Nu ska jag lägga mig för att orka upp imorgon. Gonatt :)
 
P.s Bamsekram till Emelie (Melle) som jag önskar att jag hade börjat i samma klass som imorgon. Vi skulle gått 3 år tillsammans men det blev ju som sagt lite förändringar. Hoppas iaf hon får grymmaste klassen, de bästa lärarna och de roligaste eleverna. För det är hon värd. Puss på dig Melle, allt kommer gå galant imorgon. Love ya!  <3 D.s

Kommentarer
Postat av: LINN

så fina ni är!

2012-08-22 @ 00:07:11
URL: http://enlinn.blogg.se
Postat av: emelie

Men Gud, det ser ut som att jag inte har någon klänning över brösten...
Gymnasie tiden hade ju vart lite lättare/roligare om du gått med mig! Men jag får väl försöka överleva <3

2012-08-22 @ 15:38:18
URL: http://vashappeninsuperman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0