Första skoldan

Då var första skoldagen gjord! Pust... Var galet nervös när jag gick dit (med tanke på att jag typ känner 3 på hela skolan) Men när jag kom dit så gick det faktiskt bra. Min klass var astrevlig och lärarna var galet roliga. Vi var 7 tjejer så det  var ju kul. Vi var i klassrummet och fick information, gick runt på skolan (hur F*N ska jag hitta där?), Gjorde massa samarbetsövningar som vi var bäst på, svarade på gåtor och sedan så åkte klassen till en av våra lärares sommarstuga. Där fick vi fika och gjorde lite annat kul. Vi skulle ta kort på bryggan men då gick den sönder. Jag och en annan tjej föll i vattnet. Men det var världens bästa icebreaker. Tror jag kommer trivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0